Ett tag sedan

Mycket har hänt. Och mycket har inte hänt som jag tycker borde ha hänt!! *muttrar*

Hum veckan som var startade med att sängen kändes sjukt tom! (Jag menar kom igen, 6-7 pers i en 3a i Gislaved, då blir min säng väldigt tom efter det).
Sen fortsatte pappa sitt griniga humör, jag blev ledsen och det slutade med att jag spenderade så gott som hela vecka hos Johanna! :D (Vilket var ganska trevligt!!)

Hum, ja jag glömde allt förra veckan och där av kom våran mall inte till seminarieledaren efter deadline, och jag hoppas att hon tar emot min ursäkt, iaf att hon inte lägger ansvaret på hela gruppen utan på mig för det var jag som var seg och glömde!

Öm jag trampade på min ipods ena hörlur, den klarar tydligen inte sådant så den lever inte längre. Inte ena snäckan iaf, men men som tur var har man söta kompisar som Dalle t ex!!! (Jag hoppas att du läser detta och ser att jag faktiskt börjar lära mig att säga och skriva Dalle istället! ;) )

Sen helgenhar flytit på, riktig slappishelg. Läst lite av det jag borde läst (A), men lite är bättre än inget!

image24

Idag ska jag fika med Janina. Saknar den tjejen så ska bli så jäkla kul!
Hihi hoppas hon har något saftigt skvaller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0