Träningsvärk

Jaha, jag har ont i många delar av kroppen, vader och mage är väl det som är värst. Hur jag fått tränignsvärk i vaderna egentligen vet jag inte. Jag kännde visserligen av att den maskiinen jag värmde upp i tog mycket på vaderna, men så mycket tror jag inte. (Och vader är en av de få maskiner som jag och min syster sällan kör, de mysklerna använder du såpass mycket i många andra maskiner. Vi vill inte ha större vader, vi vill ha mindre!) :D

Men men, jag vet inte hur många av er som ligger och sit ups mm hemma för att träna magen. Någonsing som jag och min syster tycker är väldigt onödit och knäppt. Vi har en bättre grej som vi gör. (någonting som inte jag gjort på säkert ett par år, och det KÄNNS!!!) Man ligger helt enkelt på rygg och har oftast någon ståendes över en (i höjd med huvudet) du håller i personen s ben för att få stöd, och sen drar du upp dina ben. Din kompis som står över dig har den roliga rollen i den träningsövningen. Den lilla sadisten (jag och min syster är ganska lika där snälla men vi njuter av att se att se andra jobba!) får står och knuffa ner dina ben igen, det gör att övningen i sig blir tyngre. Den var faktiskt itne jättetung enligt mig när jag tränade som mest för ca 2-3 år sedan, nu mja, nu är det åt helvete! :S

Men men jag har bara mer att kämpa efter, jag vet vad jag klarat, och jag vet vad jag vill klara. Så nu är det bara att börja jobba. Det känns lite lättare att göra det när man inte äter godis faktiskt. För jag vet att jag inteförstör dagens träning genom att äta massa godis senare på kvällen. (Och gisses va man sparar pengar på att träna istället för att äta godis) Dock så visst, utan gymkort så är det dyrt!!! :S

Men det är nog det jag ska köpa när jag får pengar mm i födelsedags present. Jag har bara nskat mig pengar, och ett hängsmycke, med en sådan där, vad heter det, (amulett??) i silver. En sådan som man kan ha foton i iaf. Detta kommer låta bortskämt, men jag vet att jag iaf kommer få lite pengar, speciellt när de vet att pengarna kommer gå till ett gymkort. Men jag ska själv köpa mitt kort, för jag ska se så söt ut som jag bara kan när jag köper mitt nya. Jag ska nämligen försöka få dem att ta ett nytt kort på mig. Det gamla är hemskt! :S
Jobbar rätt person i receptionen så börj det inte vara något problem, jag behöver ändå ett nytt kort liksom, så ta en ny bild samtidigt, big deal! :D

Hum ska nog ta och kolla upp priserna och framförallt kolla om de har samma kort nivåer också! ^;^ Då är det ett lätt val liksom :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fan vad skönt, jag älskar träningsvärk :D

2008-03-25 @ 15:52:50
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Emma

haha, träningsvärk är skönt. då känns det att man tagit i och gjort något. =P

ha en bra dag! Kram Emma!

2008-03-25 @ 15:55:49
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0