Träna

Jaha, jag ska åka om en kvart och hämta upp Linda, släppa av mamma på jobbet och sen åker jag och Linda vidare till friskis och svettis. Jag börkar fundera på vad ajg gett mig in på. Jag åker aldrig till gymmet och gör ett halvbra jobb, men min syster tycker att vi ska köra gärnet. Hum kanske inte det bästa, med tanke på att jag inte gymmat i år (kan ha gjort det i januari, men vet inte).

Hum gymma, det ska bli lite kul att åka dit och träna det tänker jag inte ljuga om, men jag känner lite ångest. Jag är så otränad som jag kan bli, eller hum går jag upp 30 kg till så når jag nog botten, men jag vill verkligen inte ner på botten. NO WAY!!!

Hum igå utsattes jag för min första frästelse btw, var iväg med Mårten, Patrik, Petra och Petras kille, gud va hemsk jag är, jag glömde vad han heter!!! :S Till mitt försvar så träffade vi väldigt många trevliga och artiga killar som presenterade sig det första de gjorde, jag tror jag minns ett namn, men jag har hört det flera gånger innan och har träffat snubben i andra samanhang! :D

Vad ska ajg skriva mer, jo i fredags hade jag en myskväll med Nickolaj och Janina ( har ja skrivit om det innan? :S). Och det var så mysigt som bara 3 riktigt bra vänner kan ha det, vi låg i min säng och kollade på serier och klipp från youtube. <3 Björn Gusavsson och Magnus Betnér (haha stavade jag rätt där :S)

Men nu ska ajg borsta tänderna innan ajg åker, jag tänker inte åka till gymet och stinka, eller se riktigt ful ut! (Sådant kunde man göra när man jobbade i receptionen på stället och såg till att se ok ut och lukta gott när man stog där. Haha alla hade ju redan sett en typ ju!) ^;^

Ne borsta tänderna var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0