LAu110

Hum jag måser erkänna en sak. Jag kollar på mit schema som jag har nästa vecka, och det som är kvar för denna veckan. På fredag ska vi göra en utvärdering av kursen och skicka in arbetet som jag tror jag är klar med.

Schemat för den resterande terminen verkar helt sjukt slappt, men den ska tydligen lägga mycket tyngd på eget snavar, och ska man vara ärlig så har allt serveras i denna kursen som vi har nu! Det känns dock lite tungt och tomt att veta att denna kursen där mitt sociala liv praktiskt taget dött är över. Det känns väldigt tomt liksom, jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Jag funderar på att ringa vikariepolen och säga att jag kan jobba ett par darar om ett par veckor baraför att se hur det går. Sen kanske försöka få jobba en dag i veckan. Jag ar skola typ 3 dagar i veckan och det är inte hens hela dagar oftast. De dagarna som man kan se som hela sträcker sig från 9-15 och det känns bara konstigt tycket jag.

Men pengar är ju en vara som man inte direkt har mycket av, men får jag jobba lite och tränar så har jag ändå inte så mycket tid för att göra av med massa pengar! Men men jag behöver lite iaf, behöver minst sagt lägga undan lite pengar.

Suck jag kanske ska sluta spara i fonder, började ju för ett litet tag sedan, men solde ena varianten för jag ville inte ha den bestämmde jag mig för, så för typ 3 månader sparar jag 100 kr i en och samma fond istälet för 50. Nu har jag iaf satt in 600 kr på den skiten, och värdet är 499,25. Suck, fonder är ett långtidssparande jag vet, men det där är ju bara löjligt :Sdet är en utveklign på - 16 % någonstans. Fast egetnligen så är det mer, det fördes över 100 kronor i dag som nu har köpts upp, det har inte hunit hända någonting med de pengarna än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0