Datorer

Jaha då sitter jag här med Nickolaj i mitt rm, vars en dator i knät och ingen säger ett ord. Jag kan nästan sätta pengar på att vi snart kommer starta en konversation över datorn för ingen orkar prata mer.

Haha detta är kanske framtidens konversation sitta brevid varandra men inte prata utan man skriver istället!

Lite smått roande är det iaf. Och det verkar som jag har problem att träffa alla tangenter idag, så jag får skriva om vartannat ord känns det som. Hum undrar vad det ligger i min ramlösa egetnligen, eftersom jag uppenbarligen tappat den lilla känslan jag har för mitt tangentbort.


ne nu ska ajg se om jag inte ka skapa lite socialt samspel iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0