Midsommar

Hum jaha, jag kom hem från dh i tisdagskväll. Som vanligt så är jag sjuk efter dh! Jag är inte så jättejuk som i förkyld eller liknande, men mja jag är febermatt mm.


Iaf idag är det midsommar. Jag hr dissat alla planer eftersom jag är så seg och all form av socialt umgänge förutom det som sker mellan mig och kanske en person öga mot öga eller internet med massa människor ger mig lite panik just nu! Jag brukar vara såhär när jag har feber så det är inte så ovanligt.

Jag är iaf hemma nu, ensam hemma! Det är sådan lyx!!!!
Mamma och pappa är hos  Linda och jag passar på att spela massa musik som de inte gillar i högtalarna, mamma har inget emot det, men det är inte riktigt hennes musiksmak. Pappa hatar det "Kan du sluta spela sådan knarkmusik och spela lite riktigt musik" (Hans standard komentar om min och mina syskons musiksmaker (allt som inte är dansband (den töntiga versionen) är knarkmusik)) Vårat svar är som alltid "Det är fan så mycket bättre än den där bögmusiken du spelar" Allt det där är sagt med glimten i ögat! ^;^

Det spöregnar just nu. Verkligen vräker ner!! Skulle gå järna springa ut och bara känna hur det kalla vattnet blöter ner mig och bara rinnger över mig! Jag älskar sommarregn, framförallt de som är på midsommar varje år innan åksan kommer. Den kommer säkerligen tror jag!!

Hum jag tror att jag snart ska sätta mig och se någon film, typ sunes sommar eller någonting sådant. En sådan film som visar hur sommrarna var när man var liten, innan allt detta jäkla regnet kom! ^;^ Men som sagt tillar regnet, fast tycker även som solen! ^;^

Ne nu ska jag nog sätta mig med en god bok en stund innan jag kollar film.

Glad midsommar på er mina sötnosar!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du har blivit utmanad gumman, se min blogg :)

2008-06-25 @ 22:39:46
URL: http://petrulus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hihi. All denna knarkmusik, vad ska det bli med dig? :D

2008-06-29 @ 21:06:51
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0