Träningsnarkoman?

Hum mja, jag funderar lite på om jag börjar bli det! Jag anser att eftersom jag är såpass otränad som jag är, eller mja börjar faktiskt komma upp i någonting som man kan kalla form, men iaf. Eftersom jag inte tränat allt för länge så ska man ju inte pressa sig allt för mycket. Jag har dock svårt att låta bli att åka och träna idag. Camilla har ett baspass nu klockan 12 och jag känner skarpt för att åka dit och träna!

Jag tränade i lördags och i går, och känner lite i vaderna att de är aningen ömma och även korsryggen. Så tränar jag idag finns det faktiskt en risk för att jag kommer överträna mig, eftersom jag har bestämt att jag ska träna imorgon! (A)

Imorgon är det dessutom medel, och mja jag ska ju försöka träna 4 dagar i veckan nu, men 4 dagar i rad, frågan är om inte det är lite väl mycket för mig. Det är dock lockande. Haha jag har ett mål med min träning och jag vill verkligen nå det! Men jag vill inte skada mig påvägen dit, Jag har visserligen inte ont i vristen längre, men jag vred till den ganska regält i träningen igår. Hade dock inte ont försen slutet när allt hoppande efter vridningen hållot på i ytterligare 1 låt! (A)

Det gick över dock, men men jag vet inte hur jag ska göra! :S
Aja det borde ju inte vara så farligt att träna lite, bara yttepytte idag också (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0