Söndag

Jaha, då ska vi se här.

Vad har hänt?

I lördags (för en vecka sedan) så var Daniel och Linnéa här. Vi åkte till Kba och hängde där och så hjälpte Daniel mig med min systemkamera, den som är lika gammal som mig, och det visade sig att batteriet i den inte mådde så bra (A). Men har fått det bytt och nu ska den nog klara av att ta bilder tror jag ^;^

Btw, Linnéa var supergo och söt, gillade henne skarpt. Vi kollade också på "Coyote ugly". En av världens sexigaste filmer!!! :D

Öm min träning går bara bättre och bättre, har ingen träningsvärk längre efter passen så nu ska jag försöka hinna med att öka till 4 ass i veckan! Har tränat 3 medel denna veckan och ska köra ett bas idag tänkte jag. Att köra ett medel till känns lite väl hårt. Dock så blir ofta bas mycket tyngre för mig, det är verkligen ett av de passen som blir vad du själv gör det till. Det kan vara ganska lätt, men gisses det kan vara sjukt tungt också! :D

Lyssnar på musik just nu Evanescence - My Imortal (Piano vocal) Den är lite falsk, men så mycket bättre än den som är på skivan, hum vad heter den, den där blåa? Aja, testen är lite annorlunda och mycket vackrare! Lite tragisk och man ska inte höra den när man är ledsen då gråter man, vilket kan vara skönt, men aja ni fattar! :D

Tog fram mina poi idag, det slutade med att jag imorgon antagligen kommer ha en blå och svullen kind. Och va sur jag var egentligen, jag som ändå började få lite rakare poi, de är snea igen, ser mer ut som trianglar! (Där av det kommande blåmärket antagligen, jag blev lite frustrerad och gjorde det man inte ska öka, körde ännu hårdare och ännu snabbare.) Sen sa det pang. Jag kommer nog få ett fint märke på revbenen också, det var den smällen som fick mig att sluta för dagen, men men, har massa kläder på mig så var inte så farligt! ^;^

Hum vad ska vi skriva mer. Ja just det, jag nämnde skolan i förra meddelandet, och samtalet om genus. Och jag kom till insikt med en sak den lektionen. Jag är så dum egentligen så det inte är sant, men jag är ändå på många plan mer öppen än jag trodde. Vi kom in på en aspekt inom genus som jag inte tänkt på innan!

(Vänta lite ska bara ta en pistagenöt)

Homosexualitet, och framförallt den manliga versionen. Många nervärderar den manliga homosexuella människan. Varför, jo för han har ett feminint sätt (fast har han egentligen det?)! Allt ligger i att det feminina är kvinnligt och en man kan ju inte vara kvinnlig, för en man kan ju inte gå ner i ?rangordning?! Vilket *pip* skitsnack egentligen! Jag har börjat förstå saker som jag önskar att jag kunde få glömma faktiskt. Jag har börjat inse hur sjukt vårat samhälle är! Jag har fått ett större intensionsdjup för det! (Haha där kom det fina ordet, visst är jag bra Mårten! ;) )

Ne jag sitter och skriver i word just nu, jag har fått för mig att det kan hjälpa mig att skriva så jag inte vänder på bokstäverna, vi får se hur det går, men jag ser nu att jag börjar närma mig slutet på ett A4 och jag vill ju ha kvar er trogna läsare, inte få er att tappa intresset för det är för mycket text!

Puss på er mina små hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Moppa

Jag stod också ute och poiade idag :).
Har börjat få ihop mina isolations så nu ska jag bara snygga till dem också :p. Slutade när jag svängde till mig själv på öronsnibben där jag precis börjat töja så det sjöng i hela huvudet och gjorde ont som bara den :p.

2008-04-13 @ 19:07:04
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0