Så mycket som hänt! :D

Ja vart ska vi börja. Vi börjar från början, passar det alla? Bra!

Hum Ja jag fick mitt betyg tydligen ett svagt G och eftersom jag var sjuk på granskiningen så är mina seminarieledare så snälla att de ska skicka mitt manus med komentarer i det för att jag ska veta vad jag ska ändra. (Någonting som de inte kunde göra någonting av innan arbetet skulle in helt och hållet!)

Hum jag har fått jobb! Jag ska jobba på min pappas kusins mejeri. Mjukost is the shit! ^;^
Jag var där i morse och bokade in de dagarna jg ska jobba i sommar, och har lovat att höra av mig från vecka till vecka om det dyker upp någonting. Precis som de kan höra av sig om de vill ha någon som kommer in på kvällarna för de måste jobba över. (Ska dit imorgon och jobba ett par timma för att känna efter hur det känns och få göra lite av de sakerna som jag kommer göra massor av i sommar! :D

Hum Jag var förbannad idag också. Igår klockan halv 3 fick jag ett mejl till min GU mejl där min seminarieledare säger att det är fel å schemat vi börjar inte alls klockan 13 utan klockan 09. (Det läste jag en halvtimma efter de börjat) hade jag tagit bilen och åkt me en gång då så hade jag varit me di 15 min om jag haft tur! :D

Hum och just det, sist men inte minst. Jag har så sjukt sjukt sjukt ont i min bak nu!!! Och nej jag har inte gjort någonting sexuellt. Eller hum har man en böjelse för spinning så visst, då kanske det är sexuellt. Men men ledaren hade en trevlig ragarsträng. (Han visade magen när han sträckte på armarna ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0