Lite uppdatering

Jaha, nu börjar vi komma någon vart. Jag tränar snart 3 gånger i veckan (har en gång till denna veckan för att hålla standarden).

Igår tränade jag för andra gången på min systers pass, det känns redan nu att träningen ger lite resultat, man känner att alla styrkeövningarna går smidigare mm. Dock så är ju det vanligt, det är de 3-4 första gångerna som är ett helvete, detta var den 5 gången.

Jag har träningsvärk på yttersidan av baksidan på låren brecis under rumpan. Hängde ni med där, oroa er inte vill ni veta mer så kan jag klämma lite där på er nästa gång vi ses så får ni känna själva! ;) (Nu tyckte jag att jag var helkul! :D)


Ohohoh, jag har läst klart sista boken i Harry Potter, och jag tänker bara säga en sak "Jag visste det!!!!" Men samtidit ånga saker som jag inte visste, och som jag störtlipade för. När t ex han dog, och sen så visade det sig att han och hon också dött. Men de fick så söta namn i slutet, och jag visste väl att de inte var så farliga trotts allt! ^;^

En sak till, till alla blivande studenter, Sven-Eric Liedman har skrivit en fruktansvärd bok. Elller det är inte riktigt sant, den är helt ok, om det är så att man har lite tid på sig att läsa, men så som vi läste den nu i första delkursen av LAU170 så är den hemsk!!!

Just det, jag har dissat MASSOR med sms nu den senaste veckan, men det beror mest på att det enda jag gjort är att jag suttit och pluggat (läst), tränat, arbetat, eller varit på ett seminarium (eller liknande) Jag har helt enkelt inte haft tid för ett socialt liv, och får jag ett sms under en föreläsning så klickar ajg bort det i tanken "Jag tar det senare". Jag har upptäckt att senare typ inte existerar, för ajg glömmer av det (A)

Detta jätteinlägg räcker nog nu tror jag, jag får skriva mer imorgon när jag ska träffa Daniel med flickvän! (Linnéa ska jag träffa för första gången, jag tror faktiskt jag är lite nervös, men säkra källor säger att även hon är det så ajg antar att vi kommer överleva detta!! )

Puss på er (Btw har ni några söta kompisar som faller mig i smaken som är singlar som gillar mig, be dem kontakta mig! ;)) (eller falla mig in i smaken, haha jag är inte så kräsen! ;) )

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag har bara söta kompisar som är singlar ;P

2008-04-06 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0