Lite sovmorgon är aldrig fel

Idag sov jag till klockan nio, helt underbart.

Dock idag vid 4 tiden tingde ett 041 numer till mig, när jag svarade (med sömnig hes röst) så får jag ett "hej mamma". Och visst jag var trevlig och sa att det var fel numer. En halv minut senare ringer idioten igen!! Så jag lkickade henne. Jag tror att hon fattade att hon ringde fel igen! Jag hatar folk som ringer fel två gånger i rad, liksom fatta efter första gången att det inte är numret som du ska slå!

Hum, nu har mamma och pappa gått upp, så nu är min undanflyckt till att börja damsuga som bortblåst, men jag känner inte för att städa. Jag känner dock inte för att visa mitt rum i det här skicket för Daniel och Linnéa. Eller visst Daniel har sett mitt rum innan, haha han vet nog hur illa det kan vara, men jag har aldrig träffat Linnéa! Ne det blir till att städa om en liten stund!

Men gisses, nu ringde det någon från samma numer igen! Denna gången var det dock en vuxen tantig röst, istället för en ung flick/tonårs röst. Vem har ett så likt numer som jag har? Jag menar, kom igen mitt nummer är det lättaste i världen, man slår inte fel till det liksom :S Eller gör man det? :S

Ringer de en gång till idag så kommer jag nog gå från tyst irritation till att skälla ut dem i telefonen. Jag hade det på mitt gamla numer, någon som ringde och sökte en Alexanra hela tiden, fast det var ju flera år sedan nu då, haha har haft detta nummert i snart 2 år nu! :D

Ne här blir inga mattor damsugade! :D
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0