Hum jaha

Jag sartade den nya kursen i måndags. Hade redan första dagen massor att göra. Jag låg hela kvällen och läste, och låg hela gårdagen och läste också. Jag hann dock klart, läste allt i en bok fram tom kapitel 3 (samanlagt ca 220 sidor som var sjukt jobbiga att läsa). Idag började jag läsa de resterande 3 kapitlen, som tillsammans blir 150 sidor.

Sen blir det lite lugnare, då ska jag bara läsa en bok fram tills tisdag nästa vecka, och sen efter det ska vi läsa ett kompendium om genus. Det är dock intressant. Jag gillar att läsa om genus. Jag gillar det skarpt, för vi kan inte göra någonting åt hur det ser ut idag, så ser det ut, men vi kan ändra det imorgon. Och ännu mer dagen efter det. Dock för att kunna utvekla samhället så behöver vi som lärare för de unda åldrarna framför allt kunna förstå oss på genus till 100%.

Det ser ut som det blir ett DHs08 för mig också. Jag kom med i försäljning. Det känns rätt bra faktiskt ^;^ Får se vilka jag får leka med under mitt pass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0