Engla

Vi är nog många som tänker på denna lilla flicka nu.

Hennes liv fick ett för tidigt slut. Jag vet att jag låter dramatisk, men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har jättesvårt att hantera dessa känslor just nu. Jag bara tänker tanken på hur hemskt det skulle vara om det varit någon av mina älskade fritidsbarn som jag var hos i nästan en hel termin. Bara den känskan ger mig en sådan kramp i magen att jag, ja jag vet inte vad jag ska göra. Jag sitter bara och tänker på de stackars föräldrarna. Om jag nu mår så dåligt som jag gör av bara tanken, hur fasen mår de då.

Jag har tänt massa ljus i mitt rum. Jag vet det är en sådan liten sak, den känns nästan löjlig, men ljus är en av våra symboler för frid. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon får vila i frid nu!

image23

För Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0