Alkohol

Jaha, ok nu har jag fått i mig en del, 1/3 glas med vin (Låter som lite, massor för mig) en cider och 2 drinkar!

Jag vet inte hur ni som läser detta tycker, men för mig så är det en hård kväll. Jag känner att jag definitivt inte ska köra bil ikväll, och att jag antagligen inte kommer må sådär jättebra imorgon bitti.

Ska spinna imorgon kväll, och hum, det blir en rejäl vätskeladdning innan! Och jag måste absolut äta, haha tränade imorse, klockan 9. Hade inte ätit och hade bara fått i mig lite vatten, I uppvärmningen så kände jag att jag knappt orkade lyfta händerna över huvudet. Resten av passet så orkade jag visserligen det, men jag tror inte jag orkade genomföra en enda övning till 100% under resten av passet. Jag hade musklerna, men psyket räckte inte till. Eller egentligen energin räckte inte till. Måste se till att hinna äta innan mina träningspass!

Haha jag tror dock att det kommer finnas två personer som faktiskt kommer må sämre än mig! Janina och Nickolaj är i Amsterdam och partar loss ikväll :P


Jaha, hum jag har ju som första mål att komma i form med min träning och viktnedgången är bara en trevlig bieffekt, men den kommer förhoppningsvis finnas med hela resans gång. Och när jag nått min första milstolpe enligt den, så ska jag pierca mig igen. Vart har jag inte bestämt än, men blir nog inget område som hindrar mig från att forsätta med min planerade träning, eller hindrar mig direkt från att bada i sommar. Kanske sparar den till hösten, kom på att hindra mig från att bada i sommar, det är typ om jag piercar en väska eller någonting sådant ^;^

Ne nu ska jag tillbaka till våra kära gäster, som har gett mig massa perfekta presenter! :D Och en av dem kommer släppa in mig på tingbergsvallen (en friidrottsplats där det är lite tävlingar ibland och den trevliga vanan att varje sommar numera ha en liten konsert). Iaf han ska släppa in mig där så jag kan börja träna på att springa. Han rekommenderade ett kopetest (stavning?). Jag ska tydligen ta mig runt 5 varv där, (2km) och ta tid. Efter hand kommer resultatet att bli bättre och när jag springer de varven utan problem, då ska jag ge mig ut i kungsbacka skogen! Jag ska fan springa i den skogen 2 varv utana att gå, och efter det ska jag äta en chokladbit och säga att den är jag värd. Dock bara en, ingenting mer än en sådan! :D

Ne nu ska jag sluta fyllebabbla och få tillbaka till gästerna som sagt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0