Lite mer om examinaionen!

Jaha då sitter man och skriver, jag har kommit upp i 6 sidor, men oroa er inte, det en 1 framsida, en sida med innehållsförteckningen och en sida där jag refererar till böcker mm. Så jag har skrivit nästan 3 sidor nu, den ska vara på 4-5 sidor. Men det är så frustrerande, jag vill inte skriva diskussionen försen jag är klar med de olika analyserna. Japp analyser, pluralis!! Jag ska skriva 4 analyser från 4 olika vinklar, och jag vet inte hur det är med er, men det är betydligt lättare att skriva från massa vinklar i en text. De går gärna ihop, men eftersom jag inte får skriva på det sättet så måste jag gå runt de problemet och skriva samma sak imprensip 4 gånger. Så kanske inte så konstigt att det blir mycket text.

Ne men egentligen så känns inte arbetet så svårt nu när man skriver det, men vad vet jag, jag kanske framställer fel saker, och då får jag göra om. "Gör om gör rätt" finns inte utan anledning liksom.

Hum mja men men, jag har kommit en bra bit på vägen iaf, och jag känner mig så duktig ^;^ Arbetet ska skickas till granskningsgrupperna på måndag, idag är det tisdag om jag inte minns helt fel, så jag kan skrivahela onsdag och torsdag också och sen vara ledig ördag och söndag.

Och japp jag skrev inte med fredag där uppe, för på fredag ser det ut som om jag och Maria (min kurskamrat) ska ner till ullared och shoppa loss!!! Haha hon har stränga regler hon får inte köpa kläder till barnen och maken, pyamasar fick hon dock köpa, men resten av tiden ska åt till oss! Haha om hon ens tittar åt leksaksdelen så tänker jag köra på henne med min kundvagn! (Lång historia, men hon är värre i leksaksbutiker än jag är i kläd och skoaffärrer. (Hon har köpt leksaker till barnens kompisar som ska ha/har haft barnkalas.))

Ne nu måste jag fortsätta läsa i böckerna och leta referenser så jag kan bevisa att jag läst dem (Iaf 3/4 av varjo bok ;) )

Ohohoh måste tillägga, att mina stora hög med böcker som låg på sängbordet inte ligger där längre
den ligger över hela govet tillsammans med massa artiklar och mina antekningar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0