Examination

Jaha så var man "äntligen" här. Den första examinationen ska nu skrivas, det känns både bra och dåligt. De vill att jag ska välja ut en frågeställning, men men det löser sig, jag ska förska skriva lite idag och komma fram till min frågeställing någon gång.

Jag var ute och lämnade massa cv och personliga brev i massa butiker igår. Tänkte försöka mig på att få ett extrajobb. Jag behöver mer pengar liksom! Ska ut idag igen, wettergrens personalansvariga skulle faktiskt vara där idag så hon jag pratade med igår rekomenderade att jag skulle komma idag istället.

Vad händer mer, öööm, jag har köpt en stegräknare. Den kostade skjortan, men men den ä bra :D

Hum jag var på praktik också ja, det gick bra, öööm hum jag har inte så mycket koll på vad som mer har hänt. Tiden går så fort liksom :S

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Woho, nytt inlägg :).
Ja, nu är det bara ut och spatsera. Jag skulle nog bli ganska förvånad över hur lite jag egentligen går så jag ska nog inte köpa mig någon stegräknare :P.
Puss och kram på dig!

2008-03-09 @ 22:57:06
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0