1

Det lät nog bli en del blogg inlägg idag.
Är sjuk eller matföriftad, vet inte riktigt vilket längre.

Men men, jag är riktigt duktig trots det, jag tvättar kläder, jag tömde tvättmaskinen och la in ny tvätt eller rättare sagt, hälde ut de kläderna som låg i tvättmaskinen i den lilla tvättkorgen (den vi har de blöta i när vi ska bära ut dem och torka dem ute), sen la jag in ny tvätt. Nu 1 timma senare så hänger allt det blöta i torkskåpet och det som jag hängde in först börjar bli tort! Tog det lite pö om pö som mamma brukar säga. Orkade inte hänga in alltl, blöta saker väger mycket!!!

Så snart ska jag gå och tå ut det torra, hälla över det blöta i den lilla tvättkorgen igen och fortsätta detta kretslopp, vi har hur mycket tvätt som hellst i tvättkorgen, kan bero på att jag bytte lakan innan jag åkte till petra, och sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att jag inte ville ligga med helge mer! (A)


Kommentarer
Postat av: Agge

hej, här e min nya blogg. Kramz

2008-01-07 @ 14:54:28
URL: http://fanglar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0