Praktik

Jaha, imorgon händer det. Imorgon åker jag på min första praktik som jag kommer att ha inom denna utbildningen. Det känns lite nervöst. Trots de faktumet att jag arbetat med barn det senaste året så känns det tufft! Det är viserligen någonting nytt i sig. Jag har aldrig arbetat inom skolan på detta sättet innan. Jag ska vara på fritids innan, men under denna perioden så är det framförallt i under skotid som tyngden av praktiken ligger i.

Men men jag ska inte klaga, det är kul med någoning nytt. Sen så misstänker jag att det skilljer sig en hel del mellan Kungsbacka och Varlberg i skolväsende anda. Det ska faktiskt bli intressant att få reflektera över det. Men som sagt, nervös är jag. Det jobbiga är dessutom att jag som är så sjukt morgontrött ska gå upp redan vid kvart i 6, detta för att jag måste orka få i mig någonting i magen om jag inte ska kolapsa. Det är skillnad på att plugga utan att äta frukost och attjobba med barn utan frukost. Det första är lite småjobbigt, det sistnämna är omöjligt! ^;^
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0