OHOHOHOHOH!!!

Just det jag glömde säga, att jag lekte faktiskt med Agge i söndags. Eller jag kanske har skrivit om det?
Iaf vi var på handboll och såg på olof när han spelade. Massa massa trevligt. Jag kom även fram till att jag måste börja gå på sport. OMG va många snygga killar det finns där! ^;^

Så sport ska bli en stor del av mitt liv tror jag. Och för att slippa missförstånd, nej jag tänkte inte böra spela själv. Då blir jag ju svettig och inte alls imponerande. Man ska ju stå och kolla på medans de där sportfånarna blir vettiga och hur muskler sväller och hur... *dreglar*
Iaf jag ska se fantastiskt het ut och de ska bara se fantastiska ut! Jag menar kom igen att stå i de där ställningarna och försöka se smidig ut i varje rörelse, kom igen, bara det är ju träning i sig! ;)

image21

Kommentarer
Postat av: Amanda

killarna finns i sporten

2008-02-16 @ 21:14:20
URL: http://queenpanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0