Girlie!!!

Ja jag är tjej och ajg ska försöka betemig som en sådan från och med nu!

Jag åkte till Kungsbacka idag (inte den smartaste idén känner mig helt slut nu!!). Jag var på apoteket på kungsmässan och köpte renöringsprodukter till mitt ansikte. "VISIBLY CLEAR Blackhead elomating" srubb och ansiktsvatten. Upptäckte nu efter jag använt det att det är väldigt uttorkande så ska köpa deras fuktighetskräm också tror jag ^;^. Men men längesedan man kände sig så rengjord i ansiktet som efter detta. Det är ju ett plus iaf, sen om det funkar, det får vi se!

Jag lär ju dock få blämor och finnar i hela ansiktet den kommande veckan. Ja att byta produkter kan framkalla sådant. Speciellt om man får från ett milt ansiktsvatten som bara egentligen tar bort smink, men inte direkt går på djupet till någonting sådant här. Så skratta inte åt mig om ni ser mig ;)

Ja vad ska vi skriva mer. Jag har missat allv vad nollning heter i skolan. Jag känner att det spelar faktiskt inte så stor roll, vänner får man ju på ett eller annat sätt trotts allt! :D

Det är dock finsittning på fredag, den skulle jag gärna gå på, men samtidigt så firar vi pappa då. Aja vi får se hur det går. Kommer jag dit så kommer jag dit, annars får det va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0