En röd rumpa lyser aldrig ensam!

Ok rubriken är ett citat från vårat seminarium där vi gick igenom en bok och en föreläsning och "Juridik för pedagoger". Det må hända att det är typ 1-2 veckor gammalt, men det struntar jag i! :)

Hum det har varit en lång dag idag, men samtidgt så känns det som den gått väldigt fort! Vi fick lite mer info om examinationen som vi snart ska skriva och mja det känns liksom som det finns en chans för mig att klara den! Men men vi får se, det värsta som kan hända är att jag måste skriva om det. (gråter vid tanken)

Men på ett eller annat sätt så ska jag nog klara det här. Nästa kurs så läste jag att antalet böcker och artiklar mm minskar ganska drastisk nästa kurs. Dock så ökar längden på böckerna, men det har jag inte sett, det låtsas jag helt enkelt inte om! ;)

Ne nu ska jag försöka läsa lite ur Lars-Åke Kernells bok "Att finna balanser". Hihi jag ska ha honom imorgon, första föreläsningen, sen är det bengt om nåonting som vi haft under veckan, eventuellt kernells föreläsning. Sen är det Bengt igen med VFU-förberedning, och med största sannolikhet så kommer han gå igenom examinationen lite granna. Vi hoppas alla att Monica får skickat ett mejl till honom om att vi vill ha sådana gamla att läsa för att kunna se, vad är det som de vill ha fram!

Ne läsa var det. Och just det måste säga till Agge attvi har Kernell imorgon hon gillar ju också honom som föreläsare så hon kanske vi gå och höra honom igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0