Piercings OMG långsam!!!

Jag kom på en sak, jag tror inte jag berättade om min nya piercing!!! Ok inte ny längre och de flesta har väl sett den vid det här laget, men men; "Rätt ska vara rätt, annars blir det inte rätt och då blir det fel!". Som en viss figur ur en Stefan och Krister revy (fel ord jag vet, men kommer inte på vad det heter)

Iaf tänkte passa på att visa den också.
 
image8

Jaha denna bilden blev ju inte tagen i piercinstudion, jag var för nervös för att ens tänka på kameran när vi väl var där!!! Det slutade med att Patrik räddade mig faktiskt, så han är min "stickas av nålar-hjälte"!!! Ed tyckte inte jag var tillräckligt avslappnad, och jag försökte verkligen slappna av, så kom en söt liten pojkes röst som sa "Bunny, ska jag hålla dig i handen?"

Så han är min lilla hjäte! ^;^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0