Piercings

Hum blir inte någon i tungan. Efter ett långt samtal med min tandläkare så kom jag fram till att för mig är det rent idiotiskt. Har jättefina tänder men väldigt känsliga, missköter jag eller någonting sådant så får jag stora problem, precis som en piercing i tungan skulle skapa.

Ska dock fortfarande pierca mig. I örat tom, men vart det blir en hemlighet, fram tills jag gjort det och patrik tagit massa bilder på hur sjukt jäkla ont det gör. Japp det lär göra ont, nöp mig där och höll på att dö, samt att alla som gjort det säger att det gör sjukt ont. Haha så vissa bilder när den görs är nog inte så vackra med tanke på att jag kommer se ut som ett russin i ansiktet av nervositet, men lovar att visa när den är lät och helt fantastisk också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0