Onsdag och bada

Andra dagen med strolande sol, det firade jag och Christina med en dag på stranden.

Jag upptäckte at solskyddsfaktor 30 nog är lite väl stark för mig, det enda som fick färg det var mina armar och de är röda, men det är nog för att de blev illröda redan i går. Men men mysigt var det och det ser ut som det blir återbesök i morgon, dock så kommer jag inte smörja mig lika ofta, förutom på armarna då, de måste smörjas så resten av kroppen kommer ikapp... Jag tror jag mer byggde på min bonnabränna än tog bort den. Vilket är konstigt eftersom jag solade toppless och inte hade någotnign som skymde axlarna!

Men men ska ge det ett nytt försök imorgon antagligen då och sen så får jag se till att vara så mycket som möjligt ute i solen hemma. (Vi får väl hoppas att solen är här för att stanna och att den sprider sig till sverige så att man kan få lite färg hemma också! :D

Inte lika långt inlägg idag men det börjar bli tröttsamt eftersom jag skrev så myckte i de första. Dock så måste jag spränga myten, Det finns vist snyggingar i Amsterdam!!! ^;^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0